All 8 audio Reviews


ParagonX9 - Chaoz Impact ParagonX9 - Chaoz Impact

Rated 5 / 5 stars

Wuh...wat?

Lol I kinda forgot you were still doing this, lmao! Another master piece... as simple as that. You have to keep it up! Get the inspiration and make more! *cheers*



Song of Storms remix Song of Storms remix

Rated 5 / 5 stars

Awww, why only 1:50?

This'll be in my video game songs favorite, it'll stay in my head for quite a while, soooooo gooodd............round............ro und........................round.....
..............like the windmill.................round.......
..............round...


People find this review helpful!

Zelda's Lullaby Simple Zelda's Lullaby Simple

Rated 4 / 5 stars

Hmmm, well thats good...

This look alot like LoZTP zelda theme...but thats still good work of ur part. I'll just say it could've used a lil' bit more of originality...^_^'



Saturos Battle [Final Mix] Saturos Battle [Final Mix]

Rated 4.5 / 5 stars

OMG!FLASH BACK ATTACKS!

Yup, downloaded right away. Next, it would be a good idea to make a remix of the star magician battle, in golden sun 2.Anyway, ur cool dude, keep it up!!



Sonic: Level 1 Greenhill Zone Sonic: Level 1 Greenhill Zone

Rated 4.5 / 5 stars

Yeah! thats good!

It's as smooth as it needs to be. Gratz and excellent work dude!!! Bring us more!


People find this review helpful!

NES-Style: Eye of the Tiger NES-Style: Eye of the Tiger

Rated 5 / 5 stars

Omg XD

omg lawl!!! So freakin' funny and good! It could have been a good music for a rocky game on the NES, but those sweet times r over(-_-'). Anyway, good job, rly...



Sonic 3 & Knux- Glaciercap Sonic 3 & Knux- Glaciercap

Rated 4 / 5 stars

Not bad at all!

I'm a fan of ice cap remixs.This one greatly holds his own!


Auron59 responds:

Thanks!
This one was really hard! but, worth it.


Eiffel 65 'Blue' Remix [rave] Eiffel 65 'Blue' Remix [rave]

Rated 5 / 5 stars

well...i was truly expecting this from u!

Thats no surprise.All of ur songs r good.Why would this one not be?I liked ur firestorm and Blaze and this one makes no exeptions...we wanna hear more of the speedy techno u make! awesome work